Totalt antall sidevisninger

onsdag 26. januar 2011

Blir dårlig med bilblogging for tiden

Det er kanskje ikke så rart at jeg ikke får opplevd så mye, når bilen min står og koser seg og fryser ned på et verksted oppi gokk. Nærmere bestemt Dokka. Ellers er jeg blitt en flink fotgjenger, men man skal også her passe seg for idoter bak rattet!



Siste episode jeg tenkte "For en jævla idiot" var når jeg skulle krysse fotgjengeren over til broa ved skolen. Det har seg nemlig slik at lyskrysset ikke er i funksjon lenger og derfor må man følge de vanlige reglene for krysset. På den ene siden (de som skal ut på veien) har vikeplikt skilt og det er malt fotgjenger striper over der hvor jeg skulle krysse.
Som sagt, når lyset er borte, er det skiltet som bestemmer og da gjelder det jo også for oss fotgjengere, at dette er et sted hvor faktisk biler må stoppe for oss, pga det er malt striper. Men neida, sånn er det visst ikke. Jeg er på vei over da jeg ser en bil suser mot meg og slenger seg litt til siden, og i det han/hun passerer så TUTER han/hun på MEG?!?!? Hva er det for en oppførsel? Hallo, jeg er tross alt fotgjenger og det er malt plass for hvor jeg skal gå, også blir jeg tutet på fordi jeg går over!? Vet du hva, nei sånne folk skulle mista lappen...

Ellers så blir det å ta toget hjem, så blir litt frustrasjon derfra. Eneste spennende jeg har opplevd der er at vi kjørte over en Elg (R.I.P)

Det var alt for denne gang, kjør pent ellers får du med meg å gjøre!

Ingen kommentarer: